Zagraniczne podboje LUG

29 listopada 2012

LUG świetnie wykorzystuje swoje doświadczenie w realizacji dużych i prestiżowych projektów oświetleniowych i nie traci ani chwili. Podkreślana od 2 lat strategia ekspansji zagranicznej przynosi oczekiwane efekty, a Zarząd LUG czynnie angażuje się w projekty wspomagające sprzedaż i budujące wizerunek firmy za granicą.

Cała branża oświetleniowa wysyła mało pozytywne sygnały, a polscy producenci oświetlenia notują pogorszenie wyników na poziomie przychodów i zysków nawet o ponad 90%. LUG opiera się tym tendencjom i z sukcesami rozwija swoją działalność poza granicami Polski. Udział eksportu profesjonalnych opraw oświetleniowych marki LUG dynamicznie rośnie w strukturze przychodów ze sprzedaży.

- Odważnie penetrujemy rynki zagraniczne i aktywnie poszukujemy kontraktów, dzięki czemu rozszerzamy współpracę z dotychczasowymi i rozpoczynami w nowymi partnerami. Obecnie celujemy przede wszystkim w rynek brazylijski. Bardzo perspektywiczny jest także rynek rosyjski – komentuje Ryszard Wtorkowski, Prezes Zarządu.

LUG ściśle współpracuje z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, które mocno wspiera polskie przedsiębiorstwa w ekspansji zagranicznej na rynki Ameryki Południowej. Przedstawiciele LUG znaleźli się w gronie polskich przedsiębiorców biorących udział w misji gospodarczej w Brazylii połączonej z oficjalną wizytą Radosława Sikorskiego, ministra spraw zagranicznych, zorganizowanej w listopadzie br.

LUG znajdzie się także w gronie polskich firm, które będą uczestniczyć w oficjalnej wizycie w Rosji, w ramach dzielenia się polskimi doświadczeniami z EURO 2012 z regionami Rosji, w których będzie odbywać się mundial w 2018 roku.

 

Napisali o tym:

Puls Biznesu – 26.11.2012 – „50 firm chce zawojować Brazylię”

Puls Biznesu – 27.11.2012 – „Zagramy o mundial w Rosji”